La Multi Ani! – mesaj dedicat mamelor

Mama

Mi-ai cantat cu glas de lacrimi leganandu-ma alene
Alinandu-mi cu-al tau cantec lacrima ivita-n gene…

Si mi-ai plans infiorata cantecele duiosiei
De-ai trezit in al meu suflet cald fiorul armoniei,

Mi-ai citit in ceasuri sfinte din Cazanii si Scriptura
A lui Dumnezeu iubire ele-n inima crescura.

In singuratatea serii luminat de raza lunii
M-ai facut sa simt puterea si odihna rugaciunii.

De durerea altor lacrimi te-am vazut plangand pe tine
Si de-atuncea port durerea altora si eu in mine.

Pentru adevar intr-una te-am vazut fara de teama
Si de-atuncea stiu c-adevarul e curaj si lupta, mama.

… A trecut in urma vremea si-ntr-o toamna grea tarzie
m-a rapit de langa tine lumea larga si pustie.

Ai varsat atunci amare mii de lacrimi in naframa
Si cu inima zdrobita, m-ai pierdut in zare mama.

Mult umblai de-atunci prin lume, multe ochii mei vazura
Multe soapte ma chemara, multe vanturi ma batura,

Dar din mii de lucruri scumpe , de fiinta si de nume
Tu-mi ramai mereu fiinta ce-a mai mult iubita-n lume.

…Astazi sunt tot strein si singur si departe sunt de casa
Dar sunt fericit maicuta c-azi si tu esti credincioasa

Si ca stiu c-odata-n ceruri unde nu mai sunt suspine
Fericit voi fi-mpreuna, printre cei iubiti, cu tine.

Dumnezeu sa-ti daruiasca, scumpa mama, mangaiere
Mana Lui sa-ti stearga de-orice lacrimi de durere,

Sa-ti vad chipul totdeauna luminat de bucurie,
Cea mai fericita mama, Doamne, mama mea sa fie

Traian Dorz

 

Lasa un raspuns

