Am vorbit cu El acum o oră …

Am vorbit cu El acum o oră

Un grup de profesori de la o universitate discutau într-o pauză de prânz despre învierea Domnului Isus. Era în preajma sărbătorilor de Paşte, şi subiectul s-a aprins foarte uşor. Unii erau acolo atei, şi au spus de la început că pentru ei învierea este doar o fabulă din antichitate, ceva rămas din mitologie.

Un altul a continuat însă cu o întrebare: „Dar ce ne facem dacă totuşi există înviere, şi după ce murim, avem surpriza să ne întâlnim cu Dumnezeu?”. Au sărit imediat ceilalţi cu argumentele lor în legătură cu imposibilitatea învierii, şi aveau gata ideile de atac împotriva învierii Domnului Isus şi împotriva învierii de apoi. Iar alţii au râs doar spunând: „Fleacuri. Aici e totul. Să am un salar bun, o masă bogată, şi sunt mulţumit. După ce mor, nu mă interesează …”

Între ei era un profesor tăcut, care îi asculta zâmbind. Ceilalţi ştiau că e credincios, şi multe din cele spuse erau tocmai ca să-l irite, să-l agite. Până la urmă, s-au întors spre el şi l-au întrebat ce părere are? Le-a răspuns calm: „Şi eu sunt tot atât de sigur ca şi voi, dar cu o singură diferenţă. Eu sunt sigur că Isus Hristos a înviat din morti, şi că e viu. Sunt multe argumentele mele în privinţa aceasta, dar vă spun doar unul: Am vorbit cu El acum o oră”.

Poţi spune şi tu că ai stat de vorbă astăzi cu Domnul?

articol preluat de pe site-ul bisericii baptiste române din Chicago.

Lasa un raspuns

