Capcanele Diavolului

Intr-o vizită la bunici, un băieţel se joacă în pădurea de la marginea fermei bunicilor, cu o praştie. A practicat mult, dar n-a reuşit să lovească ţinta . Descurajat, se reîntoarce seara la cină.

Păşind aşa încet, zăreşte raţuşca preferată a bunicii lui şi dintr-un impuls de moment, încearcă din nou praştia şi loveşte raţa tocmai în cap. Raţa se dă peste cap şi moare.

  Plin de regrete şi în panică, ia raţa şi o ascunde în grămada de lemne de foc…dar cu cotul ochiului zăreşte pe sora lui, privind intens de la distanţă.

  Sally, a văzut totul… dar, nu a spus o vorbă. A doua zi după prânz, bunica o cheamă pe Sally să spele vasele. Dar Sally răspunde imediat…”bunico, Johny mi-a spus că el vrea să te ajute in bucătărie”…iar la urechea lui Johny, Sally şopteşte…”adu-ţi aminte…raţa!!!” Aşa că, Johny spala vasele. Mai târziu, bunica anunta că bunicul merge la pescuit…dar mai spuse bunica…”Sally, îmi pare rău, dar de tine am nevoie la bucătărie să pregătim cina”; la care Sally zâmbeşte doar şi răspunde imediat: ” de fapt, bunico, Johny mi-a zis că el vrea să te ajute „…iar încet, îi şopti la ureche lui Johny…”adu-ţi aminte…raţa!!!” Aşa că, Sally s-a dus la pescuit cu bunicul şi Johny a rămas acasă să ajute iar la bucătărie.

  Şi aţa …trecură câteva zile în care Johny îşi făcea şi partea lui de treabă şi făcea şi partea lui Sally”…până într-o zi când simţii el că i-a ajuns . Aşa că, s-a dus glonţ la bunica şi i-a mărturisit cu părere de rău că, dintr-un accident nefericit… i-a omorât raţa. Contrar aşteptărilor lui, bunica a îngenunchiat in faţa lui, l-a îmbrăţişat şi cu un zâmbet senin, i-a zis… „dragul meu… am ştiut de la început. Vezi, când tu ai omorât raţa, eu mă uitam afară pe geamul de la bucătărie şi am văzut absolut tot ce s-a întâmplat… şi pentru că te iubesc aşa de mult, te-am iertat de-atunci. Dar, m-am mirat de ce ai lăsat-o pe Sally să te transforme într-un servitor personal când era atât de uşor să spui adevărul şi să primeşti iertarea.”

  Acum, gândeşte-te la propriile păcate, neglijenţe, răutăţi din trecut. Orice ai fi făcut… şi diavolul ţine o evidenţă foarte corectă a păcatelor noastre, şi ni le aminteşte sau le scoate la iveală, când ni-e lumea mai dragă …minciuni, înşelătorii, datorii, frica, obiceiuri urâte, ura, iuţime, gelozie, invidie… sau orice altceva, tu trebuie să ştii că Dumnezeu te-a văzut deja de la fereastra cerului. El ţi-a văzut fiecare secundă a vieţii tale, dar Te-a iubit , Te-a iertat şi S-a jertfit pentru tine, plătind orice datorie şi ştergând orice faptă rea din lista pârâşului. De acum eşti iertat… şi doar se îngrijorează că l-ai lăsat pe satana să te facă robul lui. Ceea ce este atât de minunat la Dumnezeul nostru este că atunci când ne iartă, El aruncă informaţia şi raportul păcatelor noastre în marea uitării.

  Acum, nu uitaţi să amintiţi şi altora că sunt liberi şi nu datorează nimic stăpânului acestei lumi. „Mergeţi în toată lumea” şi spune-ţi tuturor că nu mai sunt robi păcatului, ci iertaţi şi salvaţi.

Articol preluat de pe Roboam Visitors.

Lasa un raspuns

