Kaka – un sportiv în slujba lui Isus Hristos

3 thoughts on “Kaka – un sportiv în slujba lui Isus Hristos

  1. I belong to Jesus…este si deviza mea si vreau sa ramana asa,in inima nu doar inscriptionata pe o bratara…aveti articole interesante si e minunat ceea ce Dumnezeu va pune pe inima sa scrieti..pe mine personal ma ajuta mult..fiti binecuvantat:)

  2. Bianca,

    Multumesc pentru comentariile facute pe blog. Ma bucur ca ti-au placut articolele si, de asemenea, pentru ca iti sunt de folos. Pe viitor, sper sa nu dezamagesc prin ceea ce voi incerca sa scriu.

    „I belong to Jesus” cand este scris in „inima si suflet”, lucrul acesta se va observa si in exterior. Sa ne ajute Domnul sa avem aceasta in noi permanent.

    Ma bucur ca ai trecut pe la mine. Am fost si eu cateva minute pe blogul tau astazi iar putin mai tarziu am sa fac si unele comentari. Astept documentarea din misiune a tatalui tau.

    Domnul sa te binecuvinteze!

    Marius Motora

  3. e bine cine crede in isus. eu credinta am pierdut cind mi-a murit primul barbat. am casatorit a 2 oara, am crescut copil impreuna, fiecare are familie si acuma iar pierd a 2 oare. e bolnav de cancer, acuma credinta mi-a murit a ramas speranta sa traieasca mai mult cit se poate speranta moare ultima. va salut erji se

Lasa un raspuns

