Reţetă împotriva descurajării

Reţetă împotriva descurajării

Nu am înfruntat niciodată 450 de conducători ai unei religii adverse. Nu am cerut niciodată foc din cer. Nu m-am rugat niciodată pentru ploaie până când am văzut cerul întunecându-se de nori de furtună. Nu am fugit niciodată 40 de kilometri. Viaţa mea nu a fost niciodată ameninţată de o împărăteasă. Dar, am fost şi eu descurajat, asemenea lui Ilie, şi am spus: „Doamne, nu mai pot. Gata!”.

Dacă mă ţin însă de reţeta pe care Dumnezeu i-a dat-o profetului Ilie împotriva descurajării, voi fi în stare să mă stăpânesc pe mine şi sentimentele mele.

I)  În primul rând, dormiţi suficient de mult ( 1 Împăraţi 19:5 ). Aţi observat vreodată legătura dintre o nervozitate accentuată şi o noapte prea scurtă?

II)  În al doilea rând, căutaţi să aveţi în mod regulat o alimentaţie echilibrată ( 1 Împăraţi 19:6 ). O alimentaţie proteică, săracă în glucide vă va asigura energia necesară pentru o zi extenuantă.

III)  În al treilea rând, petreceţi timp cu Dumnezeu în meditaţie ( 1 Împăraţi 19: 12-13 ). Fără acest timp este exclusă înaintarea. Indiferent cât sunteţi de ocupaţi, o perioadă de timp petrecută numai cu Dumnezeu vă oferă stabilitatea de care aveţi nevoie pentru a vă putea confrunta cu toate provocările vieţii de zi cu zi.

IV)  În al patrulea rând, suflecaţi-vă mânecile ( 1 Împăraţi 19:15 ).  Sunt multe de făcut. Lucrarea împărăţiei lui Dumnezeu aduce zilnic înaintea noastră atâtea oportunităţi de a face ceva pentru Domnul. Oricât ar fi de greu, nu uitaţi: „Prin puterea Lui, întotdeauna vom izbuti”.

Lasa un raspuns

