L-am rugat pe Dumnezeu …

L-am rugat pe Dumnezeu …

L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea putere, ca să pot înfăptui ceva; El a făcut din mine o fiinţă slabă, ca să ascult smerită.

L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea sănătate, ca să pot face fapte mari; El mi-a dat infirmităţi, ca să pot face fapte mari.

L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea bogăţii, ca să dobândesc fericirea;  El m-a făcut săracă, pentru a dobândi înţelepciunea.

L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea măreţie, ca să fiu cinstită de oameni; El mi-a dat slăbiciune, ca să-mi recunosc dependenţa de Dumnezeu.

L-am rugat pe Dumnezeu să-mi dea toate lucrurile, ca să mă pot bucura de viaţă;  El mi-a dat viaţa, ca să mă pot bucura de toate lucrurile.

Nu am primit nimic, din tot ce am cerut în rugăciune; dar am primit tot ce sperasem. În ciuda rugăminţii mele rostite, rugăciunile mele nerostite au fost ascultate.

Sunt cel mai binecuvântat om dintre toţii oamenii.

Lasa un raspuns

