Retete culinare & carti de bucate

 

Dragi prieteni,

Am primit prin e-mail o serie de retete culinare si carti de bucate utile fiecarei gospodine. Intrucat lista mea de adrese e-mail este limitata, m-am gandit ca este bine sa le postez aici pentru ca toti sa poata avea acces la ele.

Aveti libertatea sa le descarcati in computerul vostru, si LA TREABA! Nu sunt deloc responsabil pentru kilogramele pe care probabil o sa le adaugati la greutatea voastra actuala  :)

Toate materiale postate mai jos sunt in format pdf. Daca nu aveti programul necesar, faceti un simplu click pe iconita Adobe Reader, aflata la sfarsitul articolului, si descarcati-l in computerul vostru. Este gratis! 

SPOR LA TREABA!

101 – RETETE FANTASTICE

Caiet prajituri

carte bucate – roman, pro tv

Carte de leacuri si retete naturiste

Carte de bucate

Delicios – Retete Vegetariene

Knorr – varietatea salatelor

Plante medicinale importante in tratamentele naturiste

Retete culinare exotice

Retete de salate

Retete traditionale romanesti

Retetele bunicii

Rozalia Craciunescu – Carte de Bucate

Sanda Marin – Carte de bucate

Vanga – leacuri de vindecare 

 

 

8 thoughts on “Retete culinare & carti de bucate

  1. Domnule Motora Va multumesc din suflet pentru cartile Dvs O sa le citesc si o sa ma inspir din ele cu siguranta Miii de multumiri Sanatate Dvs si familiei Dvs

    • Stimata Doamna,

      Nu sunt cartile mele, eu doar le-am postat pe blog pt a fi accesate de mai multi doritori. Le-am primit prin e-mail si m-am gandit ca vor fi persoane care vor dori sa le aiba in bucataria lor.

Lasa un raspuns

